مردان پلیس در یونیفورم «شهادت»/ شهدای ترور و اغتشاشات چند نفرند؟+ پوستر

سال گذشته ۶۷ مأمور پلیس از افسر گرفته تا کارمند و سرباز در راه مبارزه با سارقان، زورگیران، قاچاقچیان و اغتشاشگران جان فدا کردند؛ آنها شلیک گلوله و اصابت تیزی را به جان خریدند تا نکند شیشه آرامش مردم ترک بردارد.

مردان پلیس در یونیفورم «شهادت»/ شهدای ترور و  اغتشاشات چند نفرند؟+ پوستر

گروه انتظامی باشگاه ژورنالیست _ مریم عرب انصاری: شهید شده‌اند؛ آن هم در راه مبارزه با سارقان، قاچاقچیان، زورگیران و متجاوزان به خاک و مال و ناموس مردم. سینه ستبر کرده و مردانه ایستادند در برابر هر آنچه رذالت و نامردی است؛ آن هم به ضرب گلوله، اصابت چاقو و تیزی و قمه؛ از تصادف عمدی گرفته تا ترور و کمین ناجوانمردانه. اینها مردان بلندبالای پلیس هستند؛ شهدای گلگون کفن فراجا که در سال ۱۴۰۱ در راه ایجاد نظم و امنیت مردم، جان فدا کردند.   ۶۷ پرستوی سبکبال که از پدر و مادر و همسر و فرزند خود چشم پوشیده و به وظیفه ای که بر دوش داشته و به لباسی که بر تن داشته و به عهد و میثاقی که با خدای خود بسته بودند وفادار مانده و با لبیک به مولا و مقتدای خود همچون « مجاهد فی سبیل الله» در خون خود غلتیده و نگذاشتند نامردان ، سارقان و متجاوزان آرامش مردم را خدشه‌دار کنند. درگیری با سارق مسلح، شرور مسلح، شرور آدم ربا، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ، حمله تروریستی اغتشاشگران ، حمله عمدی سارقین با خودرو، مبارزه با اغتشاشگران ، پایش نوار مرزی ،مبارزه با گروهک‌های معاند و ضدانقلاب ، درگیری با قاچاقچیان سوخت، ترور توسط اغتشاشگران ، گلوله اشرار، واژگونی خودرو حین ماموریت ، حادثه حین عملیات ، مبارزه با اراذل و اوباش و …گوشه ای از علل شهادت مردان آسمانی پلیس است تا آنجا که فقط در اغتشاشات و درگیری‌های سال گذشته ۹ نفر از ماموران به شهادت رسیدند.

اسماعیل چراغی، عارف هوتی، تورج اردلان، بهزاد براهویی مقدم، حسین یوسفی، مهدی لطفی، فرید کرم پور، داوود عبداللهی و رضا زارع مویدی از جمله ماموران گلگون کفن پلیس هستند که در مبارزه، حمله تروریستی و ترور توسط اغتشاشگران جان به جان آفرین تسلیم کردند. در حوزه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر محمد مهدی وکیلی، محمد زور و جواد زارعی شهید شدند.  مختار مومنی موگونی،معین قدمیاری، یعقوب دهمرده، ابوذر امیدوار، علی پهلوان، محمد امیری، محمد عباسی، سید مرتضی حسینی، سجاد فراهانی، ابوالفضل هیبتی گوجانی، احمد وحیدی پویا، اسماعیل جلالی صدر، محمد جواد رحیمی، علی سراوانی، رسول حسینی محمد آبادی، سجاد فراهانی و سید مرتضی حسینی نیز از جمله افسران، کارکنان و سربازان فراجا بودند که در راه مبارزه و برخورد با اشرار مسلح فدا شدند، همان اشراری که محمد عباسی را ناجوانمردانه در مرکز شماره گذاری پلیس راهور در سراوان به رگبار بستند و تنها نوزادش را یتیم کردند؛ آن هم فرزندی که بعد از شهادت پدر به دنیا آمد. سید نوید موسوی خیر آباد علیا، جلیل دازه، مصطفی رفیع زاده، مصطفی سوسرایی،امیر کیوانلو و محمدرضا حاجی حسینلو از جمله شهدای مبارزه با سارقان مسلح بوده و میلاد بیرانوند نیز در اثر حمله عمدی سارقین با خودرو به شهادت رسید. گروهک‌های معاند و ضد انقلاب نیز در این بین بیکار ننشسته و هر از چند گاهی با حملات و کمین هایی که به مرزها کردند باعث کشته و مجروح شدن تعدادی از ماموران شدند؛ محسن رضایی،مهدی محمدی نسب و علی فاضلی شاد از جمله مأمورانی هستند که در مبارزه با گروهک های معاند و ضد انقلاب جان خود را فدا کردند. پایش نوار مرزی و جلوگیری از تحرکات گروهک ها، منافقین و متجاوزان مرزی نیز علت شهادت مهدی برزگری ، علی شیخی کبیر، رضا شریفی، امیرحسین نیکپور و رضا رضوانی است؛ محمد صیاد هم در مبارزه با اشرار مرزی شهید شد. مجتبی میر، علی شبانی، امیر آقاوردی زاده، نیما حاجی پور، محمد احمدی محمد آبادی و امیرحسین خالص خمر هم هنگام ماموریت در اثر حادثه یا بروز تصادف جان خود را فدا کردند. محمد مهدی وکیلی، شهرام حیدری، احمد کشوری نیا ،پوریا سلیمی، رضا احترامی و مسلم تقی زاده در راه مبارزه با قاچاقچیان از جان خود گذشته و مهدی دامن باغ نیز در مبارزه با اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل شد. اینها شهدای گلگون کفن پلیس هستند همان مردان بی ادعا که برای تامین آرامش و آسایش مردم از جان و مال و هستی و خانواده خود گذشته و فدایی شدند تا نکند شیشه آرامش مردم ترک بردارد. یاد و نام تمام شهدای گلگون کفن گرامی باد. پایان پیام/

Related Posts

چمران: طرح ترافیک جدید به امسال نمی‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه جزئیات طرح ترافیک جدید هنوز به شورا اعلام نشده است، گفت: بعید به نظر می‌رسد تا پایان امسال طرح…

افتتاح بزرگترین مدرسه امسال با نام سردار قاسم سلیمانی

بزرگترین مدرسه کشور امسال با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان افتتاح شد.

آیا افزایش جریمه شکار، باعث بازدارندگی می‌شود؟

جریمه شکار بین ۵۰ هزار تا ۲۰۰ میلیون تومان است، این درحالی است که شکارچیان بابت برخی گونه‌ها تا چند صدمیلیون تومان به جیب می‌زنند.

ترافیک سنگین در پایتخت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت امروز سه‌شنبه از ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی در پی بارندگی و لغزندگی معابر خبر داد.

انهدام باند پولشویی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انهدام باند پولشویی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

تفاهم ساخت ۱۰۰۰ اتوبوس تولید داخل برای شهر تهران

شهردار تهران از خط تولید یک کارخانه اتوبوس‌سازی ایرانی بازدید کرد. این کارخانه بناست تا تابستان آینده ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس جدید برای شهرداری تهران تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید