جزئیات حذف ترم دانشجویان کارشناسی ارشد شهید بهشتی اعلام شد

معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه حذف ترم ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1400 را اعلام کرد.

جزئیات حذف ترم دانشجویان کارشناسی ارشد شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه باشگاه ژورنالیست، معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه حذف ترم ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰ را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع دانشجویان عزیز مقطع کارشناسی‌ارشد ورودی سال ۱۴۰۰ می‌رساند، برای مساعدت و رعایت اصل عدالت آموزشی و بر اساس مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه مقرر شد با رعایت شرایط زیر، دانشجویان بتوانند حذف نیمسال بدون احتساب (نیمسال چهارم) را درخواست کنند: دانشجو در نیمسال مذکور صرفاً درس پایان‌نامه را اخذ کرده و درس دیگری نداشته باشد. قبلاً از حذف / وقفه و یا مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات استفاده نکرده باشد. دانشجوی مشمول این تسهیلات، لازم است تا پایان نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از پایان‌نامه خود دفاع کند. چگونگی ارائه تقاضای حذف ترم بدون احتساب در سنوات به شرح زیر است: لازم است تا واجدین شرایط ضمن درج متن ذیل در درخواست خود، نسبت به ارسال آن در پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان دانشگاه، حداکثر تا پایان وقت اداری روزشنبه مورخ نهم دی ماه امسال و ارسال آن توسط واحد آموزشی، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ دهم اسفندماه امسال، اقدام کرده و همچنین ضروری است استاد راهنما تائید کند که دانشجو تا پایان نیمسال مذکور از پایان‌نامه خود دفاع خواهد کرد.

پایان پیام/

Related Posts

۷ بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام خوابگاه دانشجویی

صندوق رفاه دانشجویان در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت درخواست خوابگاه نیمسال دوم ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) در سامانه صندوق رفاه دانشجویان را اعلام کرد.

میزدانشجو| مراحل تصویری دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه جامع علمی‌کاربردی

دریافت کارت ورود به جلسه برای دانشجویان ترم اول و برخی از دانشجویان به عنوان یکی از پروسه‌های آغاز امتحانات محسوب می‌شود، میز دانشجو در این قسمت…

آمادگی دانشگاه علم و صنعت برای همکاری در برنامه‌های نخبگانی

رئیس دانشگاه علم و صنعت از اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری و اجرای برنامه‌های مشترک با بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

ابلاغ مصوبه وزارت علوم برای جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های غیرانتفاعی

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از ابلاغ مصوبه‌ای برای مرتفع شدن روند جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های غیرانتفاعی خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید